9 dagar kvar av året!

Idag är det bara fyra dagar kvar tills jag kommer fram!

Idag har jag:

  • cyklat i snön
  • Gjort en snögrotta tillsammans med Kajen
  • Handlat på Ica Tuna
  • Gjort kola
  • Brännt vid två kastruller
  • Börjat packa inför nästa flytt

Jag avslutar inlägget med att tillägga att jag inte kan tvinga någon, men VILL att ni gör utvärderingen. Det kommer att se ut som om o personer har komenterat eftersom jag inte kommer publicera kommentarerna, och ni FÅR VARA anonyma. Jag är lite besviken över att så få verkar bry sig om min bloggs utveckling. Mindre än 10 % av läsarna har svarat. Vill ni att jag ändrar bloggen utefter deras åsikter?? Det kan ju vara någon som inte alls tänker som ni. Den 25:e december 22:00 kommer jag sammanställa resultaten och fundera hur jag skall uppfylla så många önskemål som möjligt på ett sätt, så att även jag blir nöjd!

 SÅ Offra 3 ½ minuter, och kommentera här: http://aupairis.blogg.se/2009/december/utvardering.html


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0