Utvärdering!

Dags att vara seriösa. Nu har jag skrivit på bloggen sedan mer än fyra månader tillbaka, och det är på tiden att höra vad mina läsare tycker. Jag skriver trots allt till er, och det är helt meningslöst att jag lägger tid på att skriva sådant som ingen vill läsa. Det kan handla om något speciellt ämne, eller något sätt jag skriver på. Jag vill också veta vad ni vill läsa mer om, och vad som fattas. Jag har lite aningar om vad ni tycker, men jag avslöjar dem inte innan ni utvärderar, eftersom jag inte vill att ni skall bli påverkade. Kommentarerna till detta inlägg kommer inte visas offentligt, och man får självklart vara anonym! Jag hoppas att ALLA som läser
 bloggen svarar. Även om man bara skriver något kort, eller tycker att bloggen är riktigt bra, så vill jag jättegärna veta det. Kom ihåg att det är för er skull! Så ta nu vara på er chans, och hjälp mig att göra bloggen bättre!!

För att det inte skall bli för flummigt och för att det skall bli lättare för er att skriva har jag valt att konstruera in lite frågor. Man får dock välja själv om man vill svara på alla, bara på någon, eller ingen alls. Valet är ditt!

1. Hur ofta läser du min blogg?
2. Varför läser du den?
3. Vad är bra i bloggen?
4. Vad är dåligt i bloggen?
5. Vad vill du att jag skriver mer om?
6. Vad vill du att jag skriver mindre om?
7. Finns det något inlägg eller en typ av inlägg som du kommer ihåg och gillar särskilt mycket? Vilken, vilket? Varför?
8. Beskriv min blogg med tre od?
9. Har min blogg blivit bättre eller sämre efter att jag kom hem till Sverige igen?
10. Övriga synpunkter och noteringar?

Jag sammanställer resultatet nästa vecka, så att ni får några dagar på er. Tack på förhand!


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Jag skulle bara testa om det här funkade. Så att kommentarerna inte kommer bli sedda! Lycka till och puss

2009-12-19 @ 22:42:05
Postat av: mamma

Utvärdering

1)Dagligen måndag-fredag, ibland helger

2)För att jag tycker om bloggen och dig. Jag blir ju extra nyfiken när du är i Frankrike

3)Dina beskrivningar vad du känner

4)Detaljerade aupair stegar. Det passar inte mig, skall ju inte bli aupair

5)Vad du upplever

6) Mindre allmäna detaljer om aupair sökning

7)När ni var i Paris på restaurang och åt.Levande beskrivning hur ni aupairer hade det

8)Bra språk. lättsam, rolig

9)Jag tycker den är lika bra men för mig var det mer spännande att läsa när du var i Frankrike

10)Fortsätt att skriva. Jag vill följa dig i alperna.

2009-12-21 @ 10:04:46
Postat av: sofia Johnsson

1. När jag har tid

2. För att jag tycker att grisar är fina. Det är en intressant blogg, det är kul att se vad du har för dig där borta.

3. Mycket att läsa.

4. för lite bilder

5. din lilla syster

6. dig själv (haha skojade). Jag tycker att det du skriver om är bra.

7. Det inlägget när du blev tagen av vakter på ica.

8. rolig, lärrorik och intressant

9. Nu ser jag dig i princip varje dag så jag vet vad du har för dig. Men för andra är den noh lika kul.

10. nejnejnej

2009-12-23 @ 17:56:06
URL: http://johnssons.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0