Hemkomst av barnen

Hejsan hoppsan!

Det ar en helt vanlig arbetsdag idag! Det var langesedan sist, men det kanns faktiskt helt okej. Jag har dock hunnit komma ifran rutinerna litegrann. Jag kommer ihag tiderna som H ater pa, men maste fundera pa vad jag skall ge honom! Jag som kunde allt det har utantill... Jag raknar dock med att det kommer tillbaka snart! R har hittills bettet sig bra, och imorse visadehon  stolt ett flingpaket som tydligen ar till oss bade. Hon sade ocksa "Titta i! Det ar ingen mjolk!" Jag maste dock forsakra mig om det genom att lasa pa innehallsforteckningen, for det fungerar inte riktigt att bara titta... R ar sa sot!!

Igar kom alltsa barnen (och Lu) hem igen! Det hade tagit lang tid att kora, sa de kom inte forran vid halvnio (laggtiden ar halvatta...) pa kvallen. Det var jatteroligt att se dem, och de fick varsin stor kram av mig! H ser ut att ha blivit storre (jag forstar inte hur mycket man kan vaxa pa 2 veckor), men det kanske bara ar en inbillning. R ser ut som vanligt, forutom att hon har fatt en storre mage och utslag over hela kroppen (mojligtvis med undantag i harbotten)... Vet ni vad hon sade nar Su visade hennes nya hakklapp och beattade att jag hade tagit sonder den forra? "Kommer du branna sonder den har ocksa?" Su borjade gapskratta. Haha, jag kommer bli ihagkommen som "au pairen som tog sonder hakklappar, visst kommer jag?

Nu skall jag skicka lite viktiga mejl, sa att jag blir klar innan H vaknar. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0