Thonon for sista gangen

Det har varit en bra dag idag. Eftermiddagen spenderades i Thonon, dar jag gick omkring for sista gangen (om inte for hela livet, sa i alla fall pa en lang tid). Jag kopte inte sa mycket eftersom mina vaskor inte bor vaga sa mycket mer... dock hittade jag jattefina underlagg som inte vager sa mycket. Jag har pecis atit, och skall inte ga och lagga mig sa sent idag. Det ar ingen skola imorgon pa grund av strejk, men jag vet inte nar H kommer vakna... Jag ar fortfarande forkyld, och det kommer antagligen inte forsvinna innan ja kommer hem. Men det ar okej, for jag har gjort en sa stor del av packningen att jag inte behover sa mycket kraft till nasta del.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0