Svammel, svammel

Jag har precis atit med E, och vi tittar just nu pa TV. Lu & Su jobbar, och det ar valdigt lungt har. Jag har laget under kontroll, och det kanns bra nu. Packningen ar nastan klar trots att det ar 6 dagar kvar, jag har kollat om man fick ha med handbaggage, vilket man fick, och det har gatt bra med barnen idag. Dessutom har jag och E haft kul ihop. Barnen har varit sota idag. R och jag har lekt med ponneysar,och nar jag satt och vaktade lekande barn kom H fram med en kam och kammade mitt har! Han vet inte riktigt hur man gor, men det kanndes lite som massage. Nar han kammade harflatan gjorde det dock ont... Det har blir osammanhangande, och ag skyller pa trotthet... Ah, jag maste beratta om siestan idag. E sov eftersom hon hade sovit pa natten, sa jag var extra man om att barnen skulle vara tysta. Jag fick saga till R tre ganger, och det var forst nar jag sade att jag inte tankte leka med olydiga barn efterat som hon skarpte sig. Hon slutade skratta, och nar jag tittade in i rummet sov hon. Grannarna gjorde en massa ovasen, men det var valdigt tyst har. Nar jag skulle vacka barnen efter tva timmars sovstund sa lag bada tva och sov. Det brukar inte handa eftersom de vanligen vaknar nar dorren oppnas om de inte vaknat innan. Idag fortsatte de att sova, sa jag stod och skrattade. Jag fick plocka upp H ur sangen for att det skulle handa nagot, och R lag kvar ett tag...

Vidlunch berattade Su att jag ar ledig imorgon och jag kunde inte dolja min forvaning! Men efter den har arbetsvecka med oerhort mycket jobb sa ar det egentligen ganska rimligt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0