Slutdatum satt

I fredags berattade Su att de hade bestamt sig for vilken au pair de skall ha nast, och nar denne kan tnka sig att komma. De gav mig tva datum att valja mellan att aka hem pa, och sa fick den nya au pairen anpassa sig darefter. Datumen var den 27:e mars, respektive den 1:a april. Den 1:a april hade jag haft som onskemal innan, men nu kunde jag alltsa valja mellan det och det tidigare datumet. Det letades efter flyg, och efter att summerat ihop all fordelar med de olika datumen valde jag det forsta. Nu blir det lite lugnare, da jag kommer nagra dagar innan pask! Sa jag kommer hem pa kvallen lordagen den 27:e mars, och man far garna mota mig pa flygplatsen! Nu ar det 12 dagar kvar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0