Sista dagen!

Idag ar det den sista hela dagen i den har vardfamiljen. Imorgon kommer vi aka till flygplatsen for att slappa av mig, och for att de andra skall hamta nasta au pair. Jag har dock annu inte forstatt det. Idag var det en helt vanlig dag, och det kanns som om jag kommer ha sadana manga fler ganger. Jag har over huvud taget inte forstatt att det var den sista hela dagen med mina vardbarn, och att jag kanske aldrig mer kommer se dem efter imorgon. Nar jag var i Paris fick jag reda pa att slutdatumet 3,5 veckor innan, vilket jag tyckte var i sista laget. Jag hann precis smalta det, och saga hejda till llt och alla. Jag maste ha haft ratt nar jag tankte sa, for pa tva veckor har jag inte hunnit forsta det an. Tva veckor ar for kort!

Idag har jag stadat, stadat annu mera, och tagit hand om barnen. Jag trodde att jag skulle slippa mer stadning idag nar mitt rum blankte klockan tre, men Su var pa stadhumor. Vi har sprungit runt och stadat hela eftemiddagen, sa det ar valdigt rent har! Sedan gick hon och lade sig, och jag tog hand om barnen. R uppforde sig daligt, men jag fick anda henne att lagga sig i tid. Lite stress har det ocksa blivit, sarkilt eftersom Su inte har skrivit klart referensen om mig an (som jag skall ha imorgon).

Stressen beror nog pa att ag inte har forstatt det har an ocksa. Da blir det ju inga riktiga hejda!

Kommentarer
Postat av: Louise - Living in Turkey

Ja, jag håller med dig om att det är konstigt. När man känner sig hemma i ett land där språket är helt annorlunda, och man kan inte ens gissa sig till orden.

Och som här i Turkiet där det är fattigt, en helt annan kultur och religion...men ändå så "hemma"



Hoppas ni kan andas ut imorgon och säga hej då ordentligt nu. Du ska hem till Sverige nu alltså?

Hur känns det? Har du några planer vad du ska göra den närmsta tiden`?



Hoppas allt går bra och lycka till!

Kram Louise

2010-03-26 @ 21:51:02
URL: http://louisesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0