Shopping + Quic

Igar blev det inget bloggande, sa jag far skriva ett extra bra inagg idag istallet! ;)

Gardagen borjade med att jag jobbade. Jag gick upp vid nio, gav barnen frukost och badade dem. Su lagade en jattegod middag, och eftersat tog hon intiativet att ta hand om barnen sjalv. Pa sistone verkar hon vilja umgas med barnen en del, vilket jag ar glad for. Inte bara for min skull, utan aven for barnens skull. Vid fyra markte jag att de gjorde iordning sig for att aka harifran. Su berattade att de skulle handla till R, och jag ville inte fraga om det var tankt att jag skulle folja med. En tom lagenhet lockade mig, och jag visste inte ens om jag hade lust. Men nar Lu sedan fragade om jag ville folja med tackade ja. Jag har aldrig hittat pa nagonting med allihopa (forlat E) utanfor lagenheten forut, sa det var vart att testa. Och det gick jattebra! I borjan kandes det som om jag bara gick bredvid dem, men sedan fick jag vara med och saga vad jag tyckte var snyggt ocksa. R fick ett par skor som hon kan ha nar hon har pa sig strumpbyxor. Och i mataffaren var det jag som korde kundvagnen. (Mamma, kommer du ihag hur det skakade nar jag gjorde det for nagra ar sedan? Nu korde jag bra med bebis i!) Nar vi var klara var klockan mycket och vi akte till Quiq hamburhgerrestaurang for att ata middag. Vi kom hem strax innan elva efter en 7 timmar lang utflykt! Jag skall definitivt folja med om vi aker ut igen, for det kandes valdigt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0