Promenad!

Idag efter lunch gav jag mig ut pa en riktigt skon promenad. Barnen fick ocksa folja med, och det var faktiskt forvanadsvart varmt. I borjan ville R vanda, men jag overtalade henne om att fortsatta. Sa vi gick till sjon, dar barnen lekte pa lekplatsen. Det var sa populart att H borjade grata nar jag satte honom i vagnen for att han ville fortsatta leka dar. Jag var dock radd stundvis eftersom jag inte kunde ga pa trottoaren med vagnen nar vi passerade stan. De verkar bygga hur lange som helst, och har lagt smala plankor att ga pa pa trottoaren. Sa R fick ga dar, medan jag gick med vagnen ute i gatan. Kanske inte sa bra, men vad skulle jag gora? Jag visste ju inte innan att de hade borjat gora om trottoarerna ocksa. Vid sjon var trottoarerna for smala, sa jag kunde inte ga dar heller. I sadana har situationer skulle det vara battre att ha barsele (aven om det blir tungt). Jag forstar inte varfor Frankrike inte kan satsa pa lite bredare trottoarer. Man kan ju knappt ga pa promead har!


Kommentarer
Postat av: Julia

Vad har de för en vagn? Så förvånad jag blev över mig själv. Att jag inte frågat tidigare menar jag...:P

2010-03-10 @ 22:03:45
Postat av: Cecilia

Graco. Jag surfade runt for att hitta modellen, och om det inte ar Freya sa liknar den i alla fall den valdigt mycket.

2010-03-11 @ 14:55:26
URL: http://aupairis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0