Packning

Hej!

Vilken dag! Imorse skrek H redan klockan sju, och jag var superstressad. Jag visste inte hur set skulle ga med packningen. Skulle det bli overvikt, och skulle jag ens hinn bli klar i tid? Nar jag akte hit sade min mamma att hon skulle komma och halsa pa mig, och da ta hem lite at mig. Det har on inte gjort. Ja hade redan for mycket med mig, sa jag vet inte hur det blir nu... Jag lade H och gick jattesnabbt ned till posten for att skicka ett brev och for att fraga vad det kostar att skicka saker... Jag fick en lista, men jag har ju fortfarande inte nagot att skicka i! Jag gick hem, och H verkade vara okej! Lu & Su har sagt att jag far ga ut nar han sover nar de ar hemma, men jag var anda orolig. Tank om de inte hor nar han vaknar? Han ar ju faktiskt sjuk.. Jag packade pa riktigt, och efter mer an en timme hade jag hunnit med jattemycket, sa lyckligtvis sa kanner jag mig mycket lugnare! Jag at lunch med Lu & Su, och H gick faktiskt med pa att sova nu. Igar sov han bara i 15 minuter i strack (han vaknade efter att jag skrivit inlagget), men idag gar det mycket battre! Han har redan sovit i 45 minuter, och han borde fortsatta sova. Han ar mindre sjuk idag. Dock valdigt trott och han gnaller fortfarande ovanligt latt (mindre an igar). Jag haller pa att bli sjuk ocksa, sa jag vill garna ha hunnit packa mycket innan jag blir sangliggande, haha. OCH vem vet, idag kanske man kan sova!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0