Njuta av att jobba...

Vet ni vad? Det har har varit en superkvall! Jag vet inte hur jag lyckades, men det kands sa bra!!!! Ikvall njot jag verkligen av det har jobbet, och med tva glada barn blev de helt perfekt! Jag och R lekte jattemycket, med H med pa ett horn. Hon brukar vara ganska krasen och bara vilja leka en lek, men inte idag. Vi malade, lekte favoritleken "mamma pappa" och pusslade tillsammans! De forstnamnda lekarna var jattelyckade, men det var svart att pussla. H ar ju for liten for det, och var inte sa jatteglad nar han holls borta. Det ar svart att komma pa vad man skall gora ibland eftersom de ar olika gamla och ar inne pa helt olika mognadsnivaer. H var med nar vi lekte "mamma pappa", och det fungerade bra. Visserligen forsod han inte vem han var, men salange han ocksa fick en plasttallrik vid "maltiderna" var han glad! Nu har jag atit en god middag sjalv, och skall surfa runt pa datorn. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0