News from SWEDEN

Hej alla!

Idag blir det inte ett sådant långt och mysigt inlägg som jag har publicerat de senaste dagarna. Man kan inte vara bäst varje dag! ;)

Jag har inte gjort så mycket än. Idag var jag på stan för att leta efter A3- papper (som jag inte hittade). När jag hade betalat det jag köpt på Gleerups sade jag glatt hejdå innan jag gick ut. Då kom jag på att det kanske man inte skulle göra. Expediten verkade lite förvånad... I Frankrike säger man tack, hejdå, och ha en bra dag innan man går ut ur affären, och det har satt sig på mig. Det känns verkligen JÄTTEKONSTIGT att inte göra det. Till och med när man går av bussen i Frankrike säger man hejdå till busschaffören. Här kan man bara gå ifrån kassan utan att säga någonting alls, konstigt...

Jag är lite besviken på vädret här. Det är kallare än vad jag är van vid. Tydligen var det 18 grader två dagar innan jag kom hit, men det märks inte... Aja, jag får se det här på ett positivt sätt; nu får jag ju uppleva att våren kommer TVÅ GÅNGER!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0