Ingen overvikt?

Jag ville bara titta in och beratta om laget idag. Jag har vagt mina vaskor, och de vager just nu 37 kg tillsammans (far vaga max 20 kg var). Jag lade de tunga bockerna i handbaggaget... Men hur jag skall gora med min vinterjacka ar fortfarande osakert. Dessutom har jg lite som jag inte har packat ned an. Och sa undrar jag en sak. Om det star att man far ha med sig "2 kolli", far man ha handbaggage da? Raknas det in automatiskt?

For ovrigt ar H sjuk, men inte mer an innan. De andra har dock borjat ta det mer pa allvar nu, sa de tycker att han ar jattesjuk. Just nu ar jag sjalv med barnen, och det ar han inte! Han ar nastan som vanligt. Han gnaller dock mer i deras sallskap.. Min feber kan aven vara pa vag nu eftersom jag ar jattetrott. Jaja...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0