Hotmail fungerar och jag ar pigg!

Det funkar, det funkar, det funkar, det funkar! Jag lyckades nyss ta mig in pa mitt ena hotmail- konto, och mottes av 18 olasta mejl (mycket reklam och skrap). Yay! JNu hoppas jag bara pa tva saker (i det har samanhagnet ;) ). Den forsta ar att facebook och allt annat ocksa fungerar. Den andra ar att det fortsatter att fungera, och att det ar inte bara var en ren tillfallighet.

Och vet ni vad? Jag ar pigg just nu! Jag har precis atit tva agg med grona boner, och ar bade lagom matt och pigg! Det har med trottheten misstanker jag ar naringsbrist, sa jag forsoker ata naringsrik mat. Agg ar en hojdare, sa det ar tur att jag gillar det! Jag vet att jag sjuter pa mycket skrivande (jag hallr fortfarande inne pa onsdagens historia), men jag tanker beratta varfor jag har naringsbrist i ett annat inlagg. Jag hoppas att ag ar lika pigg imorgon, sa att jag far mycket saker gjorda! Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0