Forvirringar

Idag ar det en sadan dar forvirrad dag, da man inte vet om man ar glad eller ledsen, eller vad man vill respektive inte vill. Det ar sa manga faktorer som summeras nar man bestammer sig for vd man vill, och det kanns inte som om det arbetet ar gjort idag... Min personliga sorterare har somnat alternativt strejkat, sa faktorerna ligger i stora dammbildande hogar. Inte for att de verkar vaxa, men jag maste anda ta mig igenom dem. Sortera, och granska dem en efter en for att ense vad som ar viktigt, och vad som ar vart att slanga... De har legat dar i en evighet, och det kommer ta en evighet att sortera dem. Suck.. Jag maste dessutom plocka fram sorteringsmaterial i form av papper och penna till processen, och behover framfor allt TID till det. Nar skall jag hinna allt detta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0