Febrig bebis!

H vaknade runt klockan 6 imorse, och jag tog upp honom eftersom hans foraldrar inte var hemma. Jag lyckades fa in honom i sangen igen och gick och lade mig. Nar Lu kom hem fran jobbet vid sju skrek H igen, och han tog hand om honom. R vaknade, och Lu gav henne frukost. Sa nar jag borjade jobba halvatta hade hon redan atit frukost, och vi hade en lugn morgon! Vi kom till skolan tio minuter for tidigt, och fick sta och vanta utanfor for att dorrarna inte hade oppnat! darefter har jag umgatts med H. Han ar forkyld och har feber, sa han ar inte sa jatterolig att ha att gora med... Det var svart att fa honom att ata, och han ville inte sova middag fast att han var jattetrott och snallig. Nu sover han dock, men snart ar det dags att vecka honom eftersom vi skall ga till skolan... Nej, nu skall jag ocksa sova lite innan det ar dags. Hej sa lange!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0