Energi

Forra veckans trotthet har forsvunnit, och bytts ut mot ENERGI! Jag har jobbat lite mindre an vanligt idag, och fast (eller knske pa grund av) att jag har sprungit har jag overskottsenergi. Jag har redan stadat mitt rum och damsugat lagenheten, sa ad skall jag gora nu??? Vardagsrummet skiner, sa det kan jag inte stada. Snart far jag val gora fysiska ovningar for andra gangen idag... Men jag skall inte klaga, det ar battre an att ha naringsbrist och att vara trott!!!!

Jag vet att jag har skrivit samre skrivna texter pa bloggen pa sistone, och jag skall forsoka andra det. Men ni far ha talamad, for det ar inte sa latt med allt som pagar omkring mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0