Datorproblem

Datorn kranglar idag. Det gar att logga in pa blogg.se, ga in pa blogga och vissa andra hemsidor, men varken hotmail eller facebook fungear som de skall. Sa skicka inga bradskande mejl/ meddeanden till mig pa dessa sidor. Isa fall far ni hora av ergenom bloggen! Jag vet inte vaken vad det beror pa eller hur man fixar det... Me da det intear min dator lar ju Lu & Su ta tag i det Och oroa er inte, det ar inte jag som har orsakat detta... Den var sa efter att Su haft den hela natten (medan hon sov, men datorn var pa). Den endafordlen med det har ar att E inte vill ha datorn nar man inte kan ga in pa facebook, sa jag far ha den hela kvallen. A andra sidan har jag inte sa mycket att gora pa den, a ja inte har fler an 18 bloggar att lasa (vilket gar ganska snabbt). Jag har i alla fall sett pa ett program om unga mammor fran Outsiders, och tanker snart sova. Datorklockan fungerar inte, men hon a val nastan tio? Jag hoppas att problemen loser sig imorgon. Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0