Att stanna kvar

Nu satts bloggen i fart igen nar jag skriver andra gangen for idag! Den har eviga berg- och dalbanan fortsatter, och idag kanns det valdigt bra! Av agon anledning har ratt energi funnits dar... Pa kvallen nar Lu kom in i barnens rum hade jag kunnat valja att sluta. Att skutta darifran, och stanga in mig pa mitt rum. Men idag gjorde jag inte det. Idag satt jag kvar. Framst av tva anledningar; den ena var att jag ville kannas hur det var att sitta kvar dar nar han var dar med och den andra var att jag inte hade lust att sluta. Men visst var det en rik ocksa. Om man gor pa det sattet ofta kanske foraldrarna tar det for vana att man ar dar och inte har nagot emot att jobba, och lamnar en mer med barnen an de redan gor. Ibland har jag gatt ifran av den anledningen innan, men nu kanns det inte som om det spelar nagon roll. Jag tror att Su ar mer benagen av att utnyttja mig an Lu, och dessutom blir jag inte kvar har sa lange till. Nar jag da tycker att det ar kul och vill stanna, vara med i gemenskapen, sa gor jag det. Inte i borjan, men nu. Sedan at vi mat och nu lagger Lu barnen. Jag undrar om han kommer titta pa TV nar han ar klar. Nu skall jag njuta av att jag for en gangs skull mar bra (haha)! Ha en toppenkvall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0