Slappdag!

Nu ar jag ledig den andra dagen i rad (av tva), men till skillnad fran mina tidigare tva lediga dagar ar jag inte lika kreativ idag! Jag tillbringade morgonen med att forsoka sova sa lange som mojligt, vilket resulterade i att jag gick upp 09:15, haha. Sedan har jag atit frukost och sufat pa datorn, i 3 timmar! Det har slappandet ar inte alls likt mig, men jag antar att det behovs. Efter att ha varit i full gang pa mina lediga dagar, gatt tva promenader i fredags (en med H och en med hunden), joggat i 40 minuter i lordags och akt skidor i fyra timmar igar ar jag trott i hela kroppen! Jag har traningsvark i vaderna, armarna, nacken och rumpan, och det gor riktigt ont i den hogra vadmuskeln (satt pjaxorna for hart?) och det anda jag vill gora ar att sitta still! Jag har fatt lite antydningar om att jag inte skall vara har pa mina lediga dagar, men idag testar jag att vara det anda. Det blir dessutom jattedyrt att alltid aka ut pa utflykter... Hittills har det dock gatt bra eftersom alla verkar vara forsvunna (????), sa jag kanner mig inte det minsta besvarande. Resterande del av dagen skall jag laga och ata lunch, gora i ordning lite pa mitt rum, skriva brev, och om jag orkar ga pa en promenad.

Vad skall ni gora idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0