Sjukstuga!

Jag tanker vanta och ser hur det gar har innan jag tar nagra forhastade beslut. Det kanske kanns enklare nar jag har kommit in i rutinerna och sa. Just nu ar nastan alla sjuka har, sa det kanske blir annorlunda nar sjukdommarna ar over. Som jag har skrivit blev H magsjuk natten mellan sondag och lordag. Det varvar mellan diarriéer och spyor, och han har inte blivit frisk an... Lu ar magsjuk och har ont i ryggen, och Su hostar. Jag fick sa ont i huvudet sa att jag grat igar, och jag har fortfarande ont i huvudet. Dock vet jag inte om det ar en smitta, eller om det ar for arr jag inte mar sa bra har, sa jag far helt enkelt vanta och se. Slutligen blev R magsjuk idag och jag fick ga och hamta henne i skolan. Pust sager jag bara. Och min forsta vecka med barnen dessutom! Kan inte bara alla de har sjuksymtomen forsvinna?

Kommentarer
Postat av: mamma

Det låter hårt. Din huvudvärk är kanske en typ av sjukdom.Hoppas det blir bättre.Tänker på dig

2010-01-08 @ 16:57:59
Postat av: Anonym

Hejsan! Roligt att läsa om dina äventyr! Jag har au pair-drömmar på gång i Schweiz (i Lausanne), det är ju nära frankrike ;) Är lite intresserad av att höra vad du tycker man ska satsa på när man åker ner? Språkkurser etc. Blir det väldigt ensamt i början? Jag är väldigt social, så det känns viktigt att lära känna mycket folk :) Det finns ngn au pair-förening hos svenska kyrkan har familjen sagt, kan ju vara något :) Hur va det för dig med omgivningen i början? Du får jättegärna maila mig, skulle vara kul att få lite kontakt med någon "äkta" au pair! Ha det så fint! Och krya på dig!

2010-01-09 @ 18:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0