Resor, stader och uppehall

Nu ar det klart att det inte blir nagon skidresa pa sportlovet. Jag ville jattegarna aka skidor med mamma och Sofia, men nu far jag njuta av helgen med pappa istallet. Man kan inte fa allt, sa man far vara glad for det som man far. I alla fall sa tanker jag vara det. Innan jag akte till Frankrike sa hade jag en drom att aka runt i landet och utforska stader nagon gang, kanske efter au pair- vistelsen. Jag har annu inte gjort det, och kommer kanske inte gora det heller, men jag tycker att jag narmar mig. Jag har ju faktiskt inte bara sett Paris, utan en del (iom an liten) i alperna ocksa. Nu kommer jag utforska Lyon, och sa kanske jag kan fylla pa med minst en till stad under varen... Bara jag hittar nagon att resa med, och det inte blir for dyrt. Nagon som ar intresserad? Jag har tankt aka tillbaka till Paris och halsa pa den staden (vi har saknat varandra ;) ) med, sa jag hoppas kunna fa in det i planeringen! Det ar mycket att fa in, och jag kanske inte klarar allt, men man far gora det basta av det. Nu skall jag gora lite viktiga saker for dagen och forbereda mig infor morgondagen, da jag skall upp tidigt. Jag hoppas att ni forstar varfor jag inte skriver imorgon. For aven om jag hittar en dator med internet vill jag njuta av tiden i Lyon. Jag tror att jag skriver pa sondag igen. Ha det bra sa lange! Vi ses kanske ;)

Kommentarer
Postat av: Erika

Tycker mycket om det du skrivit! Skojigt att se en del bra saker och inte bara det vanliga sakerna som man kan se om hela tiden. ;)

2010-11-29 @ 17:57:07
URL: http://jade.se/reseguide/new-york

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0