Paus

Hej igen!

Tyvarr har jag varit franvarande under nagra dagar. Internet strejkar, sa det finns inget att gora at det regelbundna bloggandet forran det ar fixat. Det ar dock inte nagon bra tid att strejka pa efterso, jag har mycket att skriva. Jag borjade pa en sammanfattning av 2009 for flera veckor sedan som skulle publiceras pa nyarsafton, jag vill skriva om hur det ar att ha traffat vardbarnen och hur det kanns i familjen. Vad som ar typiskt for franska familjer, och vilka likheter jag ser. Jag vill dessutom fortsatta att skriva om au pair- livet och att tipsa annat. Men det mesta daligt for nagot bra med sig - och jag borjar fa tillbaka lusten att blogga! Den forsvann namligen precis innan jag kom till Sverige, och aven om den inte ar tillbaka, kanner jag MER for att blogga nu an innan. Mer kommer!

Ps. Jag hoppas att ni har haft en bra borjan pa 2010 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0