Nu ar det bevisat: man KAN bli matt pa gronskaer!

Nu har det hant! Jag har blivit matt av gronskaer! Efter mina manader i Paris trodde jag nog INTE att det skulle handa, i alla fall inte sa snart... Hela familjen, E, jag och helgens gast (nu later det som om vi har gaster VARJE vecka, men det har vi inte, tyvarr ;) ) at middag tillsammans och passade pa att fira R:s  fodelsedag. Su hade lagat en gratang och en kaka, varav jag inte kunde ata nogon av dem (det var mjolk i dem). Hon har tydligen observerat att jag ater en massa gronsaker nar jag lagar min lunch sjalv, sa vad gjorde hon i ordning till mig om inte en gronskastallrik!? Det var JATTEGOTT och jag onskar att jag kunde ata det oftare! Jag alskar gronsaker! Det var inte sa lite gronsaker heller, sa jag fick verkligen kampa for att ata upp dem, vilket jag nastan lyckades med. Nar jag sag tallriken tankte jag "vad mycket gronsaker vi skall ata idag...". Sedan sade Su "Varfor har du inte dukat till dig? Gor det nu!", och da insag jag att den har gigantiska gronsakshogen INTE var till allihopa utan till mig... Jag fick lite soppa ocksa, men det raknas ju knappast. Sa NU ar det i alla fall bevisat; man KAN bli matt av gronsaker!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0