Lov- ledigt?

Min mamma fragade mig om jag kanske kunde vara ledig vecka 8, sa att jag kan aka skidor med dem. Sa jag tog upp det med min vardmamma igar. Jag kan vara ledig om jag vill tisdag- sondag (eftersom det funkar med deras scheman), men i sa fall far jag mycket fa lediga dagar manaden darpa, och jag skall vara valdigt tacksam. Det var faktiskt snallt. Dock vet vi inte riktigt hur vi skall gora. Priserna stiger, och min mamma oroar sig for mig. Hon vet inte om det ar battre att lata mig vara har. For jag kan ju inte ga en manad utan ledighet. Ar det det som det innebar? Jag stor mig i alla fall pa att jag hela tiden skall vara sa tacksam. Jag jobbar ju overtid utan extra betalning, borde jag inte fa den veckan som komplitering da?

Kommentarer
Postat av: Joakim

Hej!

Jo jag började blogga direkt från första början, från den dagen jag skickade jag gick på intervju. Men jag tog bort alla gamla inlägg och började och fick en fresh start när jag veckorna innan jag åkte iväg.

Och, surt att du måste ta en till rematch, förstår att det känns tungt.

hoppas verkligen att jag inte behöver åka hem, men gör jag så gör jag och ångrar ingenting då jag inte hade stått ut att leva i den här familjen.

2010-01-08 @ 04:14:54
URL: http://joakimk.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0