Lediga dagar och skidakning

Ni som har koll pa mina lediga dagar tror formodligen att det var en sadan idag. Dessa dagar ar premilinara, sa den har har flyttats tills pa mandag. Jag blev inte ledsen igar nar jag fick reda pa det. Jag hade anda inte hunnit planera for den, och det kanns lite lite med en ledig dag efter att bara ha jobbat 2 dagar i strack. Nu blir det battre nasta vecka, da jag kommer fa jobba 5 dagar i strack istallet for 6 stycken. Jag har lite svart att planera vad jag skall gora nar jag ar ledig eftersom jag inte vill branna sa mycket pengar. resekostnaderna har kostar oerhort mycket. Och eftersom man oftast ar hemifran hela dagen sa tillkommer (tyvarr) matkostnader. Jag hade inte planerat nagot for imorgon fram tills for nagon timma sedan. E ar ocksa ledig imorgon (hon jobbar dock inte har, utan pa sjukhuset), sa vi skall aka till en skidort. Jag erkanner att jag har varit lite skeptisk till det, men nu kanns det jattebra. Antligen skall jag fa aka skidor!!!! Jag har ju inte gjort det sedan jag kom hit. Pa kvallen tror jag att jag skall ha Vanner- maraton. Jag behover ju inte ga och lagga mig tidigt, da jag aven ar ledig pa mandag. Toppen!

Jag skall ga och lagga mig snart sa att jag orkar morgondagen. Ha det bra, och tank pa mig nar jag aker ner for de roda backarna i Alperna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0