Jogging gör susen!

Jag är på jättebra humör idag! Nu på morgonen joggade jag en bra bit, och sedan dess har jag matat och lekt med H, samt. åtit lunch sjåäölv. Just nu sover han, så jag får roa mig själv. Faktorer som har hjälp mitt humåäör på traven är att det snöar, blogg.se har ändrat sin design på ett bra sätt och att jag har fått brev! Egentligen skulle jag ha varit ledig idag, men Su hade misstagit sig om vilka dagar han jobbade, så jag fick gå upp i morse efter att knappt sovit någonting alls. Jag lägger mig ju inte samma tid när jag skall vara ledig dagen efter som när jag inte skall det... Nu skall jag fortsätta att skriva på ett smärre projekt (haha), som publiceras pa söndag. Ha en bra torsdagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0