Efter och innan allt

Idag ar det innan och efter allt. Det maste vara darfor jag ar sa trott! Det ar efter en intensiv arbetsvecka med minst 8 timmars jobb om dagen tisdag- torsdag + att jag har jobbat idag, fredag i kanske 6 timmar. Och innan en spannande helg i Lyon. Jag ar trott efter veckan, men undrar samtidigt hur jag skall orka helgen. Det kanns till och med som om jag ar trott i forvag. Det kanske inte ar sa bra, men jag far hoppas att jag slipper vara trott sedan... Nu har jag ju redan varit det, haha. Jag har forklarat for R att jag skall vara med min pappa, jag har packat vaskan (ar nastan klar), och nu har jag bara biljetten, som kops imorgon, kvar att gora. Jag hoppas att jag kan ata snart, for jag ar huuuungrig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0