Aktiviteter

Nar vi at lunch i tisdags fragade Lu & Su mig vad jag hade planerat att gora pa min lediga dag. Jag berattade att jag skulle till Lausanne, och de blev jatteglada! De skulle till banken, sa de passade pa att ga till radhuset for att fa information om aktiviteter och busstider. Nagra timmar senare kom de hem med tidtabeller, och en massa information! Man kunde aka skidor vissa sondagar (med buss harifran), vandra med vandringskangor, aka buss till flera storre stader, och sa vidare. De fragade aven om sportcentret (som jag hade bett dem att fraga), sa nu vet jag att man kan ga pa gymnastik med stretcing dar, och att forsta gangen ar gratis. Tiderna passar ocksa ganska bra, sa jag ser definitivt nya mojligheter! Den som blev mest exalterad var dock inte jag, utan Lu. Han tyckte att det var jattekul, och borjade prata om att jag kunde fa vara ledig mer nar han jobbar natt om nagon vecka! Super! =) Den forra au pairen verkar inte ha velat hitta pa sa mycket saker, sa da blir det har extra roligt for dem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0