Vi har gaster

Nu har vi atit, och gasterna skall duscha. Gastena ar trevliga, sa det skall nog ga bra att ha dem har :) De ar artiga och valuppfostrade, men ocksa ett av varldens gulligaste par! De ar ett adant dar diskret par som vill alla val, och sitter och ler mjukt mot varandra! Killen ar radd for hundar, och nar hunden gnallde pa balkongen (han tycker inte om att inte vara dar alla andra ar) holl tjejen honom i handen for att stotta honom. De har med sig tofflor och hemgjorda desserter, och delar hjarta i form av ett halsband. Sa sott!! De verkar varavaldigt husliga, och E sager att dem gar och lagger sig vid 7. Det sista tar jag dock med en nypa salt eftersom tjejen ringde kvart over nio i forrgar. De tyckte dock att det skulle var jobbigt att vanta att ga och lagga sig till halv elva.

E ar just nu valdigt snall mot mig, och forsokte fa inmig i samtalet nar vi satt och at. Nar hon gick ut med hunden efter maten skulle jag och paret tomma resp. satta in i diskmaskinen. Darefter satte de sig i soffan bredvid mig, sa jag ville inte sitta vid datorn. Lu & Su jobbar, sa det ar bara vi fyra som ar har. Saga vad man vill om paret, men de har kanske inte valt den basta helgen att komma pa. E, Su & Lu kommer jobba, sa det ar bara jag som ar ledig (forutom den dagliga stadning som jag har for tillfallet, men den tar bara 2 timmar). Det verkar dock som om de kommer hitta pa en massa saker, sa jag kommer inte behova underhalla dem sa mycket. E tycker dock att vi skall ata ihop. Jag undrar hur det skall ga..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0