Valkomna!

Jag ser att en hel hog med nya besokare har tittat in har, och jag vill bara onska er hjartligt valkomna!

Ni kan titta runt i bloggen och se vad ni tycker. Om ni letar efter nagot speciellt tipsar jag om att kolla kategorierna till hoger. Om ni har fragor far ni garna skicka en kommentar eller ett mejl. Mejlen tar ingen annan del av, medan kommentarerna helst svaras i era bloggar. Det kan dock handa att de laggs upp som ett inlagg pa bloggen tillsammans med tillhorande svar.

For att fatta mig kort ar jag en nittonarig tjej som istallet for att plugga vidare direkt efter gymnasiet valde att aka som au pair till Frankrike for att forbattra min franska. I augusti 2009 kom jag till min vardfamilj i Paris, dar jag tog hand om tre flickor. Jag skulle egentligen ha stannat dar i 11 manader, men avbrot istallet vistelsen for att jag inte var nojd. Precis i slutet av 2009 tog jag nya tag, och akte denna gangen till en by i franska alperna for att forsoka pa nytt. Har ar jag just nu, och jag trivs ganska bra!

mejl: [email protected]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0