Vad skall man gora pa sina lediga dagar?

Jag sitter i min sang och vet inte riktigt vad jag skall gora. Batteriet till datorn haller pa att urladdas, sa det ar ingen idé att borja titta pa en film eller en serie. Men vad skall jag gora istallet? Lasa? Titta pa en av mina DVD:er? Just nu kanns det ganska drygt att det ar over en timma tills vi skall ata. Jag ar trott i kroppen efter en joggingrunda och en lang promenad, och orkar inte gora nagot satsigt. Sa det blir kanske en film nu? Det som ar jobbigt ar ocksa att jag har tittat pa nagra avsnitt av Vanner sasong 8 och vill se sasong 9 nu, men jag har inte den sasongen!!! Nu skall jag avbryta skrivandet innan datorn stangs ned och blir svart. Ha en bra torsdagsafton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0