Tummen upp!

Jag har varit ensam hemma hela morgonen, men for nagon timme sedan kom Lu & Su hem. De hade varit och akt skidor med gasterna, och skulle ata snabbt innan jobbet. De hade tappat bort de andra i skidbacken, men haft det trevligt anda... Jag kanner att jag inte har haft sa mycket kontakt med Su de senaste dagarna, men nu gick det bra. Det forsta hon gjorde var att beromma mig for att jag stadade sa bra igar. Yay! Sedan tankte jag att det var bast att ta itag det har med haklappen. Det har ju varit gaster har, och jag har knappt trafft Lu & Su, sa det har inte blivit av. Jag gick in i koket och sade att jag hade tagit sonder den, bad om ursakt, samt. forklarade hur det gick till. De blev val inte direkt glada, men det gick bra. Jag har oroat mig lite i onadan, men jag antar att det var E som skramde mig. De ar inte arga pa mig, men tycker att jag alltid skall tanka efter innan jag gor nagot, som i detta fallet innan jag satter stekpannan bredvid haklappen som ar gjord i PLAST. Jag och Su at lunch tillsammans, och hade riktigt trevligt! Nu har bada akt, sa jag skall stada nu. Jag vill lyckas idag ocksa..! Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad skönt att du har berättat det. Det är ju ingen katastrof puss

2010-02-19 @ 21:20:06
Postat av: Cecilia

Ja, det kanns jatteskont!

2010-02-20 @ 09:15:47
URL: http://aupairis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0