Trott efter stord nattsomn

Klockan ar strax efter tio och jag ar jattetrott. Lu & Su och E ville tydligen inte lagga sig tidigt igar, och jag vaknade av en massa prat 00:19. Jag var alldelles for trottt for att ga och saga till dem, och dessutom sa antog jag att de skulle ga och lgga sig snart. Sa fel jag hade.. 01:10 pratade de fortfarande (och det hordes valdigt tydligt eftersom de var i rummet bredvid mitt sovrum) och jag behovde ga pa toaletten. Nar jag gick tillbaka till mitt rum passade jag pa att saga till dem att inte prata hogt. Och efter det var de knapptysta och sade inte ett ljud! Jag hade dock vaknat till pa riktigt och kunde inte somna om forran ca. 01:40. Sedan vaknade jag strax innan nio... Gissa vem som ar trott idag! Men jag skall nog klara den har dagen ocksa! :) Jag borjar med en skon promenad med hunden med fagelkvitter som bakgrundsljud!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0