Stada

EFtersom jag har stadat sa bra meddelade Su mig igar att jag blir ledig idag. Men jag maste ta det forsiktigt med min fot, sa jag vet inte vad jag skall gora... Det ar i alla fall fint vader idag igen (yay!) sa om jag kanske skall passa pa att njuta av det... Molnen ar vita och vattnet i sjon ar klarblatt!

Jag vill aven klargora en sak om stadningen. Medan barnen ar pa semester sa bestar mina arbetsdagar av att stada 2- 3 timmar om dagen. I borjan var jag mycket negativ till detta, men nu har jag andrat installning. Aven om det ar anstrangande och jobbigt sa har jag i alla fal nagot att gora en stund pa dagen, och dessutom sa far jag fortfarande min fickpeng. Om jag skulle saga nej, och vara ledig istallet, skulle formodligen min fickpeng dras in, och jag skulle forlora ganska mycket pengar. Och om mn ser detta som ett jobb har jag en helt okej timlon de hor veckorna. Dessutom kanns det lite egoistiskt att ga runt och inte hjalpa till nar de andra jobbar mycket och ar trotta. Sa det ar okej, jag star ut... Men ett som ar sakert ar att jag kommer vara glad nar det ar over!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0