Snart hemma!

Jag ar en ganska hemlighetsfull person, som gillar att halla saker for mig sjalv. I alla fall ett tag. Jag har planer pa vad jag skall gora efter de har vistelsen, men avslojar lite lite i taget. Dessutom blir det sa forvirrande att avsloja det som inte ar faststallt och klart an. Jag skrev igar att jag har pratat med Su om n ar jag skall aka hem. Hon tyckte att jag skulle gora det i maj, men jag gav mig inte. Sa ni kommer jag hem nagon gang melan den 1/4 och 9/4. Egentligen vill jag komma hem det forsta datumet, sa att jag inte missar pasken, men om de inte hittar en ny au pair tills dess ar jag beredd att anpassa mig. Den 10/4 ar det hogskoleprovet, och da jag ar anmald sa maste jag vara hemma da. Sa jag kommer med andra ord precis i borjan av april!

Den sista tiden har jag kannt mig valdigt forvirrad, men jag antar att det ingar i det har au pair- paketet. Jag ar osaker pa vad jag vill, och har darfor svart att ta beslut. Antagligen ingar det nar jag vaxer som manniska, sa jag hoppas att jag ar sakrare pa det nar jag kommer hem!

Och sa undrar jag ocksa vad som har hant med alla lasare? Min statistik har stupat den har veckan, ar ni pa semester?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0