Skoskav nar man sover?

Nar jag vaknade idg kande jag att ag hade ont i den ena foten, eller rattre sag halen. Jag skulle titta efter om det var nagot marke dar, och blev ganska forvanad nar jag sag foten. Jag mottes namligen av blod. Blod pa saret pafoten, blod unde saret, och fram for allt blod pa lakanen och overallt! Jag fattar inte hur min lilla fot har kunnat loda sa mycket, och absolut inte hur jag kunde fortsatta sova nar det hande. Det har skulle bli en skiddag idag, men min fot gor for ont. Och jag forstar inte heller vad det var som fick den att borja bloda. Det kan inte vara av torrhet, for den ar ine alls torr. Och det paminner om skoskav. Men hur har jag kunnat fa skoskav i en mjuk sang utan strumpor och skor? Jag har i och for sig en sanggavel, sa den kan vara inblandad i detta... Nar jag sag blodet sa forstar jag att jag maste rora mig jattemycket nar jag sover. Jag kanske ar valdsam nar jag sover? Ja, jag dromde att jag skulle gora ett fysik- prov som jag trodde att jag skulle kugga pa... HAHA. Har ni varit med om nagot liknande?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0