Sjuk igen!

Det ar inte ens en vecka sedan jag var sjuk senast, sa jag blev inte sa glad i morse nar jag vaknade sjuk! Jag ar dock bara forkyld, sa det ar inte sa farligt. Att vara tappt i nasan, och ha forkylningshuvusvark dor man ju inte av, eller hur? Efter att ha jobbat hela dagen kanns det inte alls battre, utan snarare samre, men jag skall vila upp mig nasta vecka. Da aker namligen arbetet pa semester och jag blir ledig! Barnen kommer aka till nagra slaktingar pa mandag morgon och inte komma tillbaka forran om 10 dagar! Forutom att vila vet jag inte vad jag skall gora, och jag borjar bli orolig for det. Det ar ironiskt, for nar jag antligen ar ledig sa blir jag inte glad. Det kanns lite ensamt utan vanner har, och efter att ha blivit rastlos efter att ha haft en ledig dag i veckan, sa undrar jag hur det kommer ga. Jag ar ensam i lagenheten tva dagar, men sedan kommer de andra ocksa vara hemma. De forsta dagarna helt sjalv blir nog inte sa dumma i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0