Montreux imorgon!

Det har inte hant mycket idag, sa jag skall inte skriva ett langt inlagg. Imorgon ar jag i alla fall ledig igen, sa jag och E skall till Montreux. Det ar en liten stad i Schweiz pa andra sidan sjon. Det skall bli roligt att aka dit, for jag har inte varit i schweiz sa mycket. Dessutom ar det positivt att aka bil istallet for buss, for bussarna gar inte sa ofta har...

Jag kanner att mina inlagg ar sa trakiga ibland, och jag behove tips pa vad jag skall skriva om. Jag skulle vara jattetacksam om ni skriver vad ni vill lasa mer om eller staller fragor. Den har veckan har jag mycket tid att blogga pa - och det tycker jag att vi skall utnyttja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0