Lite blandat

Jag hoppas att jag inte skramde er med alla langa inlagg igar. Ni kan ju hoppa over att lasa dem om det blir for jobbigt. Egentligen skulle inte allt ha kommit pa en gang, men jag hade bara datorn en kort stund pa lordagen. Sa jag hade med andra ord en del att ta igen. Jag vet att jag lovade att skriva om Aquapark, men jag vantar med det tills senare. I lordags ville gasten ha datorn = alla andra, och igar hade Su datorn hela dagen medans hon lag och sov, haha :P Hon hade jobbat natt, och ingen ville ga in i rummet nar hon sov! Som hennes man sade senare sa var det hela vansinningt. Pa kvallen upprepade jag att jag stod i datorkon sa manga ganger att de sade "jag tror att alla har forstatt det nu...". Datorberoende? Javisst.

Citat fran lordagen.
Gasten serverar sig sjalv en stor bit kaka vid middagen.
R: -Ta inte for mycket. Det skall racka till oss ocksa, vi vill ocksa ha.

Alla andra hade redan tagit, men jag kunde inte lata bli att le. Det ar precis sa hennes foraldrar sager till henne.

Just nu ar Lu & Su ute pa arenden. De akte vid 6- tiden, men det gjorde ingenting for mig.Jag hade jattemycket energi och arbetade garna mer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0