Inga planer = panik?

Anda sedan jag kom till den har familjen har det varit lite jobbigt infor varje ledig dag. Jag ar ju inte ledig pa helgen, utan har istallet lediga dagar. Och varje gang jag skall ha det har jag svart att ta beslutet om vad jag skall gora. Det finns sa mycket, men allt ar sa dyrt... Jag vet att vardfamiljen fragar vad jag har planerat dagen fore ocksa, sa att de vet i fall de behover kora mig nagonstans. Och da kanns det bast att veta. Normalt satt vet jag det ocksa dagen innan, men inte den har gangen. Jag ar ledig imorgon och jag har inte planerat vad jag skall gora. Jag har redan gjort sa mycket. Jag har inte lust att shoppa eller besoka en stad, sa i sa fall skulle det vara att aka skidor. Men vardfamiljen skall pa ett mote pa lvallen, sa de kan inte hamta mig (och det gar inga bussar). Men for en gang skull sa har jag ingen panik! Jag far ta en laaang promenad och ta det lungt. Kanske gora saker som jag inte hinner med annars och njuta av ledigheten. Det ar ju trots allt over en vecka tills nasta gang!


Kommentarer
Postat av: ullet



skönt att bara lata sig. Det låte roligt med skidåkning också.

2010-02-11 @ 13:07:13
Postat av: Louise - The world from my perspective

Hm...har inte läst hennes inlägg. Eller rättare sagt den senaste som någon kommenterade om.

Tråkigt om det är så att hon faktiskt kopierar eller härmas, det ger ju inte de andra au pairerna någonting.



Men men, så är det isf. Jag hoppas det bara är något missförstånd eller liknande.

Tack ändå för din kommentar och din åskit.

Kramar Louise

2010-02-12 @ 20:58:07
URL: http://louisesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0