Funderat klart!

Jag har funderat, funderat och funderat, och har nu antligen funderat klart! Nu vet jag nar jag vill aka hem, sa det fattas bara att beratta det for Lu & Su. Jag graver mig lite for det samtalet, for jag vet att de kommer vilja att jag stannar langre. Visst ar det battre an om det skulle ha varit tvartom, men jag vill ju inte gora dem besvika! Dessutom ar jag radd att de skall forsoka overtala mig, och om de lyckas kommer jag gora nagot jag inte vill. Och missforsta mig inte, for jag gillar att vara har. Men jag kanner att jag har fatt ut det jag vill av det nu, att jag ar klar. Det kommer bli jattesorgligt att lamna den har vardfamiljen, men jag vill ga vidare. Men jag skall sta pa mig, och inte lata mig overtalas! Onska mig lycka till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0