Forberedelser infor fodelsedagskalas

Imorgon smaller det! Det ar da R firar att hon har fyllt 5 ar. Ungefar 8 barn (vi vet inte det exakta antalet) kommer hit och firar henne en stund pa eftermiddagen. Och det ar tre tjejer har hemma som tycker att det skall bli jatteroligt. R, Su och jag. Vi ser fram emot det jattemycket! Su har handlat nastan hela dagen idag, och nar hon kom hem stadade hon en stor del av lagenheten. Hon har kopt godis och planerat lekar och ar riktigt laddad! Lu ar kanske inte lika glad, och klagade i forskott pa alla ljud som dessa 4- och 5- aringar kommer gora.

Nar jag surfade vid tva- tiden ringde R:s froken och for att saga att R hade krakts och borde bli hamtad. Det var bara jag och en sovande H hemma, sa jag fick vacka honom innan vi gick. Jag ar dock mycket imponerad over att jag lyckades gora iordning oss bada pa 6 minuter! Pa vagen till skolan motte vi Lu. Nar jag hade berattat for honom vad som hade hant beslot han sig for att vanda och folja med mig till skolan. Som tur ar sa var hon inte sa himla sjuk, sa fodelsekalaset blev inte installt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0