Ett misstag!

Det inlagget om forskolor var det absolut inte meningen att det skulle publiceras! Ni kanske kan tanka er hur snabbt jag loggade in pa bloggen och tog bort det efter att jag rakat se det! Vilken tur att jag gick in pa min blogg just idag! Det hander namligen inte sa ofta att jag laser dar... Jag har minst haft 5 lasare sedan det publicerades, sa nu nar det ar avslojat kan jag erkanna att jag haller pa att planera nar jag skall komma hem. Men jag ar inte glad over att inlagget publicerades, for jag tycker att det var ganska privat. Ni som laste de ehover ju inte sprida det, for jag har inte borjat prata om det an... Jag kan inte gora det ogjort, sa jag far lita pa er istallet. Om ni undrar hur det kunde handa sa sparar jag visa inlagg "som utkast" ibland eftersom jag vill spara deras innehall, och anda inte gar in pa bloggen. Nu ar i alla fall inlagget borta, sa jag hoppas att ni kan lagga det bakom er!

Det verkar tyvarr inte bli Montreux idag! Det bara regnar och regnar, sa E tycker att vi skall satsa pa Evian-Les-Bains till helgen istallet. Vi vet inte nar barnen kommer hem an, men om jag ar ledig foljer jag garna med henne dit, da de kommer ha nagon slags festival dar. Det blir kul! Jag har absolut ingen aning om vad jag skall gora idag, da regnet stoppar mig fran det mesta... Jag far val sitta inne och vanta pa solen... Haha! Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0