Det ar inte slut an..

Som jag skrev i foregaende inlagg ar jag just nu pa bokens andra sida. Den ar oerhort mustig, men jag raknar att ha last ut sidan tills jag kommer hem. Jag har dock insett att jag inte ar klar an - med resanet. Varfor noja sig och borja studera nar man bara har last tva fjuttiga sidor? Boken ar sjalvklart for tung och maffig for att jag - eller nagon annan - skall kunna lasa ut hela boken (aven om vissa kommer ganska nara). Men jag blir glad for varje sida jag kommer igenom, och tanker fortsatta upptacka varlden ett tag till. Tva sidor kanske racker for en del manniskor, men inte for mig. Jag kommer resa till nya platser, upptacka nya saker, och forhoppningsvis vaxa annu mer som person.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0