Den sista dagen...

Idag ar det den sista dagen som Su och Lu ar pa semester. Ikvall kommer de namligen hem och de skall jobba redan imorgon. Jag antar att jag kommer njuta av lugnet medans det gar, men jag skall aven stada lite. Aven om jag och E inte har orsakat sa mycket stok, sa kanns det battre att ha det fint har nar de ommer hem. Jag skall dammsuga och vattorka golven, och E skall rengora koket och stryka. Jag vet dock inte nar de kommer hem, mer n att det inte ar innan klockan 6. Sa nu kor vi... :)


Kommentarer
Postat av: Malin

En sak jag har funderat på är att du aldrig skriver å,ä och ö sen du åkte. Använder du inte din egna dator längre?

2010-02-17 @ 10:15:10
Postat av: Cecilia

Jag har med mig min dator till Frankrike, och skulle mycket hellre sitta och skriva i den. I borjan sade Lu & Su att vi skulle vanta medatt fa in internet pa den tills E kom, for att hon kunde sant dar. Nar E kom och skulle fixa det slutade det med att ingen dator hade internet (inte denna heller). Su ringde till nagon telefontjanst som hjalpte henne i 1,5 timme. Hon fick ocksa det forklarat for sig hur hon skulle koppla min dato till boxen. Men nar vi skulle gora det sa ville inte min dator det. Jag har tydligen fel installning pa datorn, sa jag kan inte fa internet. Och eftersom jag inte vilken installning det ar ar det svart att fixa. Det ar aven svart for de andra att hjalpa mig, da min dator ar pa svenska.



Detta svar finn ocksa som inlagg i bloggen!

2010-02-17 @ 12:14:30
URL: http://aupairis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0