Lugnt, för lite oljevätska och brainstorming!

Jag skrev inte igår fast att jag skulle. Tiden gick så fort och jag hann tyvärr inte med allt som skulle göras. Jag fick lite dåligt samvete eftersom jag faktiskt hade lovat att blogga minst varannan dag, så jag gjorde klart Lausanne- inlägget som jag låtat er vänta på så länge. Jag hoppas att ni blev glada för det. I ST. Gingolph tog det JÄTTELÅNG TID att lägga upp bilder på bloggen, och efter att ha suttit ett antal timmar och laddat upp ca. femton bilder så satt jag i någon timme idag och lade upp resten av bilderna OCH texten.

Nu är veckan nästan slut, och det har blivit lite lugnare. Nästa vecka skall jag inte göra mer än att göra ärenden, blogga det sista (snyft!) och planera min framtid. Jag skall påminna Su om att jag vill ha referens också. Man får vara på henne om det, för annars kommer det inte bli gjort. Men jag vet att hon kommer vara upptagen de första dagarna på veckan, så jag kommer vänta lite.

Idag hade jag och mamma säkerhetskontroll på bilen. Det gick okej... Haha. Mamma är inte den typiska meckaren precis ;) Men jag tror att allting blev rätt i alla fall. Vi upptäckte att oljan var för låg under kontrollen, och eftersom någon (verkstaden enligt mamma) hade skruvat på lockat så hårt att den var svår att få upp åkte vi till verkstaden för att få hjälp.

Jag skall brainstorma fram vad som skall skrivas de sista dagarna på bloggen ikväll, så glöm inte att logga in imorgon! Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0