Det sista inlägget

Detta sista inlägg är tillägnat mina läsare. Mina läsare som fanns där när jag skrev, och som väntade tålmodigt när jag inte hade tid att skriva eller skrev något som inte var läsbart. Ibland beundrar jag er. Ni ger inga komplimanger och ingen kritik, utan ni nöjer er. Ni låter det som skall komma komma, och litar på mig, och att jag gör mitt jobb. Aldrig har jag fått ett inlägg, där det står att bloggen blivit sämre, eller att ni inte är nöjda om vad som skrivs. Utan ni loggar in, ser vad det finns, och återkommer snart igen. TACK! Tack för att ni ställer så låga krav på mig, och låta mig vara mig själv, tack!




Ett av målen med bloggen var att locka andra personer till att bli au pairer. Jag har verkligen försökt det, trots att det ibland blir väldigt glest mellan varje inlägg med detta syfte. Jag hoppas att åtminstone någon har blivit en liten liten gnutta mer positiv till au pair- livet efter att ha läst någonting i denna blogga. Och att ni har förstått mer om det, och blivit mer kunnigare för var det är för något. Om minst en person sitter med sin dator nu, läser detta, och nickar, om minst en person gör det, då har jag nått mitt mål. Och då blir jag glad!

Det är inte när vi läser 300 böcker vi blir visare, det är när vi besöker 300 länder vi blir det!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Tråkigt! :(

2010-04-21 @ 18:52:14
Postat av: Charlotte

Vad tråkigt att du ska sluta blogga! Det har varit roligt att följa din blogg under din tid i Frankrike. Lycka till! Kram!

2010-04-21 @ 18:53:36
Postat av: Camilla

Hej hej!



Jag har läst lite utav dina inlägg, men dock inte alla. Hur kommer det sig att du valde just Frankrike? Jag tyckte familjen (eller föräldrarna) i den första familjen lät oförskämda. Skulle känna mig jätte ovälkommen. Blir lite nojig nu eftersom jag tänkt åka som au pair i höst, dock till USA. Men ändå. Har hört att syeuropa är inget bra land och jobba i, som "tjänstefolk" eller vad man nu ska säga. Dom är ju väldigt oförskämda och tror sig bättre än andra... tycker du det stämmer? Vad vet du om USA? Dina blogg är verkligen till stooor hjälp! Lägg INTE ner den!! :) Du kan gärna adda mig på msn Attractionofsthlm

Här en massa frågor som jag hoppas på att du kunde hjäkpa mig med! =) K>ramis!

2010-05-05 @ 20:04:08
Postat av: Mathilda

Sv: Nae de ska inte ha någon annan au pair efter mig. Sen bygger de till två nya rum men de kommer inte vara klara när vi flyttar in. Hoppas du har haft en bra tid som au pair. Kram

2010-06-04 @ 02:13:30
URL: http://mathildaaupair.blogg.se/
Postat av: Nelli

Hej!



Jag kommer börja jobba i franskaalperna i december och undrar om vu skulle kunna utbyta några mejl,kanske vi är nära varandra?:) har jobbat som aupair sedan januari och känner igen mig mycket.Först tänkte jag att det kanske var mig det var fel på.. men jag märker att så många andra drabbats av problem! Mvh Nelli

2010-08-09 @ 16:51:42
Postat av: Cecilia

Jag har tyvärr missat några inlägg, då jag inte varit inloggad på läääääääääänge! Men nu så loggar jag in oftare, så ni kan komentera om det är något. Om ni har frågor får ni gärna mejla på [email protected]! Jag hoppas att ni har nytta av bloggen! :)

2010-09-06 @ 13:10:18
URL: http://aupairis.blogg.se/
Postat av: Anonym

- nä vad tråkigt!

2010-10-20 @ 18:47:09
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0