Röklukt!

Jag har precis slutat arbeta för dagen. Det blir bara senare och senare... Snart skall jag ut och köra, men jag får vänta tills mamma kommer hem. Det är inte så kul att vara ensam hemma (med Hampus) just nu... Det luktar nämligen rök! Från köket.. Brandvanarna tjuter inte, men det luktar såå mycket rök! Jag har varit där och kontrollerat, och tittat, men jag förstår inte var lukten kommer ifrån. Den blir bara värre och värre, och det verkar inte hjälpa att dörren står öppen. Jag vet inte om jag inbillar mig, men jag börjar känna mig torr i halsen, och snart lär hostan börja... Om det fortsätter såhär måste jag utrymma! Jag ringde i alla fall mamma, och hon bad mig kolla om det var något av grannhusen som brann. Det var det inte. Röklukten slutade kännas så fort jag gick ut. Jag har sommarkläder på mig, så jag vet inte hur det skall gå om jag måste ut snabbt. Kan inte mamma komma hem snart? Nej, nu utrymmer jag! Jag återkommer imorgon!

Kommentarer
Postat av: Moa

Jag tycker att du har en asgrym blogg! Har du ork så slå även ett öga på min :D.

2011-07-13 @ 00:18:17
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0