Min (äkta) framtid

Som ni säkert räknade ut var gårdagens inlägg ett aprilskämt. Jag skall INTE åka till Egypten. Det skulle säkert vara toppen att åka dit för många andra, men inte för mig. Det är inte någon av mina drömmar, utan något avlägset. Jag är intresserad av att åka till platser, där jag kan bli bättre på språk, och värme lockar inte mig :)

Anledningen till att jag inte har avslöjat så mycket om vad jag tänker göra är att jag ständigt ändrar mig, och därmed inte vet så mycket än. Jag vet att jag inte vill studera i höst, och att jag vill åka till USA. Men jag vet inte mer. Jag vet inte vad jag skall göra i USA och hur det skall ordnas. Jag har inte råd att bara åka dit på semester, och jag vet inte om jag vill bli au pair igen. MEN jag skulle älska att bo i en amerikansk familj och se deras kultur. Är det någon som har tips på hur man kan göra? Som reservlösning tänker jag söka några av höstens utbildningar, men jag tvivlar på att jag tackar ja till något. Jag skulle bli jättetacksam för tips!

Ps. Jag hoppas inte att ni blir besvikna för aprilskämtet! Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0